Monday, February 20, 2012

Mencabar Bila Suami Isteri Berjauhan =(

motif sukasuki letak gambar laki bini =p


setelah setahun berumahtangga , aku rasa mencabar bila suami takda dekat aku . i mean dia kerap outstation lahh . lepas kahwin tuh memang tak biasa , sekarang lagi lah bertambah2 tak biasa [ tak suka sebenarnya ! ] . hehe . yahlah , kan tak suka berjauhan . kenapa ? tergugat ? taklah , kami tak tergugat sebab kami percaya antara satu sama lain . tapi tidak dinafikan perasaan gusar tuh ada gak . takut ada salah faham & fitnah . NAUZUBILLAH .

since dah jadi isteri orang ni , aku memang tak berapa nak suka keluar umah sorang2 . nak keluar pun tak tahu nak pergi mana . nak ke umah kawan , semua pun jauh . takkan nak jumpa kawan lelaki plak kan . gila kau alynn ! cari nahas nama nya tuh . haha . aku kalau keluar umah pun pergi beli barang keperluan , itupun kalau dah habis lahh . masa pergi beli barang tuh lah mencabar , bila terjumpa dia ni , dia tuh , kena jawab soalan ' kenapa tak ikut suami ? '  , ' kenapa dia tak bawak ? ' . HELLOO ! please lahh weii . ingat aku suka sangat kah berjauhan dengan suami aku . aku kat sini bersebab tauu . huhu .

itu baru part soalan2 yang merimaskan . lain plak dengan part2 mengorats . wkakakaka . statement , gelii tauu ! tapi aku memang rimas bila ada lelaki yang tak dikenali mengorat & bersiul panggil2 aku . bukan nak perasan or whatsoever . tapi aku ni ISTERI orang dah weiii . takkan aku nak cop kat dahi aku plak ' I'm A Wife ' . tapi kalau difikirkan balik , memang tak boleh nak salahkan lelaki2 tuh lah kann . Dia bukan tau pun ni dah kahwin , kena2 lagi body still macam anak dara . auwww . haha =p

dah banyak kali kena macam ni tapi buat tak tahu jak lah . tapi kalau aku dah explain yang ak dah kahwin and still nak mengorat lagi , apa hal weii ? jangan nak bebal sangat okee . nanti kena cepuk oleh suami aku , kan naya . APTB !


btw , inilah kisah rumahtangga ku . ihihihi =)

1 comment:

Tawau WebTeam™ said...

Tak pa, jaga pergaulan itu bagus. Good Luck being a Good Wife to your dearest husband. Kami selalu doakan yang terbaik. #MC

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...